الــفــــــارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الــفــــــارس

إلـــــــــــــــــــى الأبـــــــــــــــــــــــد

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

تحيه لجمهور الزمالك العظيم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
donbol
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

تحيه لجمهور الزمالك العظيم Empty
مُساهمةموضوع: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالأحد مارس 18, 2007 5:10 am

يا جماعه انا وميدو مشاكل كنا في الاستاد النهارده وفيه موقف استفزني شخصيا واختلفت فيه مع علي ................والله الموضوع ملهوش علاقه بالانتماء انا زملكاوي جدا وعلي اهلاوي موت ...............لكن لما قعدنا فوجئنا بجماهير دخلت وقعدت في الحته اللي جنبنا وفجاه طلعوا علم الاهلي ومش علم صغبر ده كان طوله بتاع 8 متر انا قلت الروح الطيبه انتشرت والاهلاويه جايين يشجعوا اخوانهم اللي بيلعبوا باسم مصر لكن فجاه مش عارف حاجه حصلت خلت الزملكاويه يقوموا ويطلبوا من الاهلاويه انهم يطبقوا العلم التانيين رفضوا وقعدوا يشتموا بعض وحصلت خناقه ضربوا بعضهم علي سبب تافه ..............اولا هل جماهير الاهلي جايه تشجع الزمالك فعلا ولا جايين يستفزوا الجمهور اللي بقاله كتير مفرحش .............ثانيا ازاي جماهير الزمالك تتخانق وتضرب جماهير الاهلي ده مهما حصل متوصلش لكده ده احنا اخوات ثم احب اقول ان احلي حاجه كانت في ماتش النهارده هوه الجمهور العظيم اللي اثبت انه جميل جدا جدا جدا وانه بيوفي لناديه لما بيطلبه بس الرك علي اللعيبه اللي تقدر .............ثالثا الف مبروك للهلال السوداني التاهل لانه كان يستحق التاهل ولكن عايز اقول ان اللعيبه السودانيين مستفزيييييييييييييييين جدا جدا جدا ومش عايز ازود.
noor1115
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالأحد مارس 25, 2007 8:52 pm

ودا موقف تحطه تحت عنوان زى دا
اكيييييييييييييييييييد جمهور الزمالك عظيم لانه يستحمل كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييير بس ملهمش حق يعملو كدا لانه الجمهور الاهلاوى كان رايح يشجعهم ولو كانو عاوزين يستفزوكم ويشجعو الهلال كانو راحو مدرجات الهلال وشجعهوهم زى ما ناس عملتها قبل كدا ولبسو فانله الصفاقسى
مش كدا ولا ايه رايك
donbol
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالإثنين مارس 26, 2007 2:43 am

يعني انا اقصد ان جمهور جه ب80 الف متفرج لماتش في دور ال32 دي جمهور عظيم بخلاف قله منه لا تعبر عن الموقف الزملكاوي هما اللي ضربوا الجمهور التاني وعلي العموم كلنا مصريين اانا زملكاوي جدا بس مش متعصب وانا بحب النادي الاهلي جدا لانه مشرف مصر كتير ومفرح الشعب المصري بادائه المشرف علي طول
noor1115
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالإثنين مارس 26, 2007 8:09 pm

انا واثق انك مش متعصب واكييييييييييييييييييييييد الجمهور اللى راح يشجع الزمالك دا واعى وعارف ان فريقه محتاجه بس يا ريت يكملو جميلهم مع ناديهم ويقفو وراه لغايه ما يرجع وينافس
الزمالك محتاج الكثير والكثير ليعود
وعلى فكره انا كمان بحب الزمالك بعد الاهلى لان الفريقين هما دايما اللى مشرفين مصر والرياضه من غيرهم ولا حاجه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2007 3:01 am

دنبل  اهلا بيك  هنا وسط أخواتك
الفارس
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2007 1:50 pm

على فكرة يا دكتور محمود انت قصدك ايه باللى كانوا بيشجعوا الصفاقس
قصدك على الاسماعيلى كله وبعض الزمالكويه صح

طيب انت كنت بتشجع مين فى ماتش الهلال والزمالك انت والاستاذ محمد الشونى والدكتور سعد والشله كلها

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اعتقد اللى انتم بتعملوه معنا يخلينا نشجع الصفاقس
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
مش الصفاقس بس كمان نقدر نشجع الفرق اليهوديه وهما بيلعبوكم
اوووووووووووووووووووووووووكى
ahmed_alabd
عضو جديد
عضو جديد
ahmed_alabd

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2007 1:58 pm

مش لدرجة دى ياسماعيلاوى
الفارس
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2007 2:06 pm

لالالالالالالالالالالالالالالا صدقنى يا احمد للدرجه دى واكبر من دى كمان
noor1115
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2007 3:32 pm

شوف يا احمد انت شوفتنى وانا بتفرج على ماتش الهلال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يبقى تسكت خالص
لما تشوف بعينك اتكلم
ميدو مشاكل
نــجـــم الــمــنـــتـــــدى
ميدو مشاكل

ذكر
Losiris : نيوتن

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2007 4:28 pm

جلاص يا جماعة ولا يهموكو
انا اللى غلطان
مكنش لازم اروح ماتش زى ده اصلا
وربنا يوفق الزمالك فى البطولة العربية
والاسماعيلى فى بطولة الكنفدرالية
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
http://www.yallakora.com
الفارس
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2007 5:03 pm

يا دكتور محمود اللى فى القلب فى القلب
donbol
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالأربعاء مارس 28, 2007 2:40 am

يا جدعان صلوا علي النبي احنا مصريين في الاول والاخر لكن اقصد ان مساله تشجيع اليهود دي حاجه صعبه قوي لان الزملكاويه مسلمين اومسييحيين المهم في الاخر مصريين وعموما انا بحب الزمالك اه بس معجب بالاستقرار اللي ينعم به نادي الاهلي اللي انا اتمني ان الزمالك ينعم بنصه لان فرقه بتلعب من غير مدربين واداره والاعبين نفسهم حالتهم النفسيه محطمه متنتظرش منهم بطولات ونفسي اقول للفارس حاجه علي فكره اسرائيل اتعادلت مع انجلترا في تصفيات امم اوربا
donbol
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالأربعاء مارس 28, 2007 2:42 am

شكرا ليكم علي المشاركه يا جدعان
ميدو مشاكل
ميدو مشاكل

ذكر
Losiris : نيوتن

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالأربعاء مارس 28, 2007 8:16 am

ماشى يا عبد الجليل كلنا معاك
بس كلم اخوك الفارس
الاسماعيلاوى
هو عيبه انه متعصب شويتين
ابقى كلمه
وشكرا ليك على رايك
http://www.yallakora.com
donbol
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تحيه لجمهور الزمالك العظيم   تحيه لجمهور الزمالك العظيم Icon_minitimeالأربعاء مارس 28, 2007 6:29 pm

الفارس اسمعلاوي طب داحنا حبايب
هو فين الفارس وانا اكلمه

تحيه لجمهور الزمالك العظيم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-