الــفــــــارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الــفــــــارس

إلـــــــــــــــــــى الأبـــــــــــــــــــــــد

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

فين الفنانين ياجماعه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
donbol
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

فين الفنانين ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: فين الفنانين ياجماعه   فين الفنانين ياجماعه Icon_minitimeالأحد مارس 18, 2007 5:15 am

السلامو عليكم انا شايف صفحه الفن فاضيه قلت استفسر يا جماعه محسوبكم فنان قديم وليه في الصخور علامات
محمد سند
سفير الحب
سفير الحب
محمد سند

مُساهمةموضوع: رد: فين الفنانين ياجماعه   فين الفنانين ياجماعه Icon_minitimeالأحد مارس 18, 2007 9:49 am

اهلا بيك يا فنان منورنا والله بس ماعليش اعذرنا المنتدى بيسترجع قواه وفعلا فيه تقصير في بعض الغرف نوعدك ان نتدارك مثل هذا التقصير ونتمنى منك كفرد من الاسرة الجميلة ان تشرفنا بموضوع جميل في اي غرفة فارغة
اخي هذا مكانك انت فافعل ما تراه صوابا فنحن بحاجة الى مجهودات الجميع وانت من الاعضاء البارزين في المنتدى ونشاطك لا يخفى عن احد ونشكرك على تواجدك معنا وشكرا على التوضيح
donbol
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: فين الفنانين ياجماعه   فين الفنانين ياجماعه Icon_minitimeالثلاثاء مارس 20, 2007 2:30 am

ربنا يخليك يا اخي العزيز وده كتير عليا اللي انتا بتقوله وده شرف ليا اني اكون عضو في المنتدي الجميل ده وباذن الله اكون عند حسن ظنكم بيا

فين الفنانين ياجماعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-